به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

حمله بیولوژیک به ایران (بخش دوم)

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ | بازدید: ۳۳۱۸ | دسته بندی: دشمن شناسی و صهیونیست

حمله بیو لوژیک به ایران (بخش دوم)

 

در قسمت دوم مقاله حمله بیولوژیک به ایران سلاح‌های به کار گرفته شده در ایران را بررسی خواهیم کرد.

 

سلاح‌های بیولوژیک به کار گرفته شده در ایران:

1. برنج: 

ابتدا به این خبر برخی خبرگزاری‌های داخلی توجه کنید:

رئیس مؤسسه تحقیقات برنج اعلام کرد: طبق بررسی‌های انجام شده توسط مؤسسه تحقیقات برنج که با کمک یک محقق ایرانی عضو مؤسسه بین‌المللی تحقیقات برنج انجام شده است متاسفانه برنج‌های هندی وارداتی با توجه به ویژگی‌های غیر معمول و غیر طبیعی که دارند مشکوک به دستکاری ژنتیکی هستند و مصرف آن‌ها می‌تواند منجر به بروز مشکلات گوارشی و سایر مشکلات برای سلامت انسان شود.

در همین رابطه سخنگوی مؤسسه تحقیقات برنج ایران نیز در گفت وگو با خراسان اظهار داشت: آن چه به طور غیررسمی در این خصوص مطرح شده است، آلوده بودن این برنج‌ها به ماده شیمیایی «فنول» است که به شدت سرطان زاست. (روزنامه خراسان)

حال حتماً خود مردم هم دقت کرده‌اند که برنج‌های هندی را به هیچ وجه هیچ حشره و مورچه و حیوانی نزدیکش نمی‌شوند و هر چه هم بماند حشره زده و به قول قدیمی‌ها لولو ور نمی‌آورد.

دکتر خانکشی‌پور سخنگوی مؤسسه تحقیقات برنج  اظهار داشته که به طور معمول در دنیا ارقام جدید برنج پس از طی مراحل مختلف آزمایش می‌شود و اثبات نتایج آن به ثبت می‌رسد. اما این در حالی است که برنج‌های وارداتی دانه بلند از سوی هیچ مرجعی به ثبت نرسیده‌اند. به همین جهت ساختار آن‌ها کاملا ناشناخته است.

وی اضافه کرد: محققان ما در مؤسسه تحقیقات برنج با شروع آزمایش‌های اولیه و در اولین بررسی‌های خود به این نتیجه رسیدند که ایجاد نشدن هیچ گونه چسبندگی در این نوع برنج و له نشدن آن در اثر پخت طولانی مدت و مقاومت آن در برابر کلیه آفات می‌تواند به این علت باشد که این نوع برنج در مرحله عمل آوری فرآیند خاصی را طی کرده و مورد دستکاری‌های ژنتیکی قرار گرفته است.

اما نکته‌ای بسیار مشکوک آنکه ایشان عنوان می‌دارد: این برنج وارداتی که به میزان گسترده به ایران وارد و مصرف می‌شود در کشور هندوستان که تولیدکننده اصلی آن است هیچ گونه مصرفی ندارد و حتی به هیچ کشور اروپایی نیزوارد نشده است. این موضوعی است که ما علت آن را در دست بررسی داریم(روزنامه خراسان)

سال 1960 میلادی بود که "بنیاد راکفلر"، "شورای توسعه کشاورزی" جان. دی راکفلر سوم، و شرکت آمریکایی "فورد" تصمیم به تأسیس "مؤسسه پژوهشی بین المللی برنج" بعنوان غذای اصلی بشر در لاس بانوس فیلیپین گرفتند. بنیاد راکفلری که وصفش آمد و بنیانگذار تحقیقات بیولوژیک و جنگ بیولوژیک بود.

و چندین سال بعد از همین واقعه بود که کم کم این‌گونه برنج‌ها و مواد غذایی به بازار آمد.

حال قضاوت با خود شما که باور کنید ورود این‌گونه برنج‌ها در کشور زمینه‌ساز ظهور و تنها ملتی که در مقابل حکومت جهانی شیطان که آرزوی ماسونها به پایتختی اورشلیم (بیت المقدس) هست برای نابودی این ملت است و برنج یک سلاح بیولوژیک است.


2. نمک تصفیه شده موجود در بازار:

 چندین سال می‌گذرد از زمانی که نمک‌های طعام طبیعی (نمک‌های معمولی) موجود در بازار جمع شد و به بهانه کمبود ید نمک‌های تصفیه شده ید دار به بازار آمد و حالا کسانی مانند حکیم دکتر راورزاده پیدا شده‌اند تا افشاگری کنند و توطئه دانشمندان اجیر شده دشمن را بر ملا کنند.

ما مخالف نمک تصفیه شده حاوی یُد طبیعی نیستیم ولی متاسفانه چیزی که در بازار وجود دارد نمک تجزیه شده به همراه یُد شیمیایی است نه نمک تصفیه شده و یُد طبیعی. منظور از تصفیه نمک، شستشوی نمک در چند مرحله برای گرفتن خاک، فلزات سنگین و مواد ناسالم می‌باشد و نمک طعام کامل بعد از حذف مواد زائد عرضه می‌شود.

نمک‌های طبیعی طعام در کشورهای اروپایی چندین برابر قیمت عرضه می‌شود و کیفیت آن توسط دانشکده شیمی دانشگاه تهران آزمایش و تأیید شده است. نمک طعام کامل بهترین داروی خوراکی برای کمبودهایی است که در اثر عدم تعادل هورمونی و اعصاب ایجاد شده است. یُد موجود در نمک طبیعی طعام نیز اثر بسیار خوبی بر کارکرد غده تیروئید دارد.

در حالی که یُد شیمیایی اثرات سوء و خطرناکی دارد در نمک‌های موجود در بازار که به اسم نمک تصفیه شده حاوی یُد شیمیایی عرضه می‌شوند، نمک تجزیه می‌گردد و تنها حاوی سدیم(Na)  و کلر(Cl)  می‌باشد و سپس یُد شیمیایی به آن اضافه می‌شود. عموم یُد شیمیایی مورد استفاده در یُد دار کردن نمک‌های تصفیه شده از کارخانه ویلیام بلیت انگلیس (William Blythe) تهیه می‌شود که بدون ممانعت علی رغم تحریم‌ها وارد ایران می‌گردد! و در ابتدا مدتی مجانی به ملت ایران عنایت می‌شده است!

یُد شیمیایی اضافه شده به نمک‌های تصفیه شده علی رغم قابلیت حلالیت بسیار بالا به شدت ناپایدار است و به راحتی بر اثر عوامل گوناگونی مانند رطوبت، ناخالصی، گرما و ... دچار اکسیداسیون شده و از بین می‌رود. به همین دلیل برای استفاده از یدید پتاسیم در کشورهایی مانند کانادا و آمریکا از تکنولوژی بسته‌بندی بسیار بالایی استفاده می‌شود ولی در ایران میزان یُد بیش از استاندارد به نمک اضافه می‌شود تا در نهایت مقدار یدی که در نمک باقی می‌ماند بتواند یُد مورد نیاز فرد مصرف کننده را تأمین کند. که این میزان ید بسیار مضر خواهد بود و اگر هم مدتی بگذرد از تاریخش هیچ یدی به مصرف کننده نخواهد رسید. 

کارشناسان تغذیه و بهداشت توصیه می‌کنند بدلیل متصاعد شدن یُد شیمیایی و عوارضی که بر جای می‌گذارد، درب نمک‌های تصفیه شده یُددار باید بسته بوده و دور از دسترس کودکان قرار گیرد ولی یُد طبیعی این‌گونه نیست و متصاعد نمی‌شود. یُد شیمیایی داخل بعضی از نمک‌های صنعتی موجود در بازار، بیش از بیست برابر نیاز بدن است که باعث ایجاد مشکل در افراد می‌گردد و اگر فردی پرکاری تیروئید داشته باشد، یُد شیمیایی برای او سمی مهلک است.

همه افراد به یک اندازه به یُد نیاز ندارند و فردی که کمبود یُد ندارد با مصرف یُد شیمیایی اضافه شده به نمک تجزیه شده دچار مشکل می‌گردد چرا که این یُد شیمیایی بالاجبار در بدن جذب می‌شود (برخلاف یُد طبیعی که فقط در صورت نیاز جذب بدن می‌گردد). آش خاله است ...

استفاده از نمک‌های تصفیه شده حاوی یُد شیمیایی کیفیت غذا را خراب می‌کند. از آشپزها بپرسید. و این چیزی است که من از آشپز هیئتمان هم دیدم و اصرار داشت نمک‌های معمولی را بخریم چون می‌گفت نمک تصفیه برنج را خراب می‌کند. حال ما نمک حاوی یُد طبیعی را بدون توجه برای آب کردن برف‌ها استفاده می‌کنیم، به جای آنکه یُد آنرا تفکیک و در نمک طبیعی به خورد مردم بدهیم تا نیازی به یُد شیمیایی کارخانه‌های انگلیس هم نباشد.
شواهد و قرائن براحتی اثبات می‌کند که تغذیه‌ تبدیل به یکی از سلاح‌ها شده است که از طریق آن می‌توان به یک کشور ضربه زد. شواهدی که هر انسانی را سخت متحیر می‌کند و به فکر وا می‌دارد در سال‌های اخیر تبدیل به آمارهای عادی برای ما شده است.

20 درصد از مرگ‌ها در ایران به‌واسطه سرطان است؛ یعنی از هر ده نفر دو نفر با سرطان فوت می‌شوند. 50 درصد نیز سکته! یعنی از هر ده‌نفر پنج‌نفر، پس از هر ده نفر هفت‌نفر یا سکته می‌کنند یا سرطان می‌گیرند. آمار ام اس در کشور ما 25 برابر سایر کشورهاست و هیچ‌کس نمی‌داند چرا! 20 درصد از مردم کشور ما  فشار خون، 10 درصد دیابت می‌گیرند و 70 درصد خانمها پوکی استخوان. سن پوکی استخوان از 70 به 45 سال رسیده است. ناباروری در کشور ما 20 درصد است، یعنی از هر پنج زوج یکی نابارور است و کسی نمی‌پرسد چرا؟

آیا ادامه‌ی این روند گسترش بیماری‌ها برای از پا درآوردن یک کشور کافی نیست؟ این‌ها همه در شرایطی است که نمونه‌هایی از این دست اتفاقات در کشورهای دیگر سابقه دارد. ما همه‌ی اتفاقات را طبیعی می‌بینیم! 

سیاستی که از سوی قدرت‌های استعماری در کشور مکزیک اجرا شد و در یک جنگ خاموش، موجب ناباروری جمعیت زیادی شدند. این اقدام از طریق تغییر بر روی نوعی ذرت و رایج کردن مصرف آن در مکزیک انجام شد. با همه‌ی این شواهد و قرائن ما حتی به خود اجازه‌ی فکر کردن نیز نداده ایم که چرا و چگونه و توسط چه کسی و با چه هدفی ناگهان چیزی به نام ذرت مکزیکی تبدیل به یکی از تنقلات رایج در اماکن عمومی، تفریح‌گاه‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و... می‌شود.

بذرهایی که ما کشت می‌کنیم، به تصریح مسئولین بذرهای اصلاح شده‌ی وارداتی است. آیا جهان کنونی و رابطه‌ای که با کشور ما دارند به شکلی نیست که ما حداقل اندکی در این زمینه‌ها محتاط‌تر باشیم؟

کودهای شیمیایی با محصولات غذایی ما چه می‌کند؟ امروز چهار میلیون تن کود شیمیایی از طریق محصولات غذایی به بدن‌های ما وارد می‌شود. استفاده زیاد از این کودها به دلیل داشتن کادمیوم و نیترات، باعث سرطان‌زایی می‌شود. و در بسیاری از کشورهای جهان ممنوع شده است. حتی قرآن هم دستور داده انسان به آنچه می‌خورد دقت کند. فلینظر الانسان الی طعامه. و باز در جای دیگر می‌فرماید: عده‌ای می‌خواهند در آفرینش های خدا تغییر ایجاد کنند.

سایر سلاح‌ها  هم سایر غذاها و وسایلی است که بطور معمول ما استفاده می‌کنیم که سعی می‌کنم آنها را تنها نام ببرم و زیاد بحث را طولانی نکنم.


3. مرغ‌های ماشینی: 

مرغ‌های ماشینی در فضای سر بسته زندگی کرده و به دلیل محرومیت از نور آفتاب و بیداری مداوم (45 تا 50 روز) اسید لاکتیک فراوان در بدن آن‌ها ذخیره می‌شود. مرغ‌ها با ترزیق هورمون رشد، به سرعت رشد کاذب پیدا کرده و فرایند رشد طبیعی خود را طی نمی‌کنند که این باعث کاهش ارزش غذایی آن‌ها می‌شود. استفاده از هورمون‌های استروژن و تستوسترون در مواد تغذیه‌ای حیوانات، باعث بلوغ زودرس در انسان در انسان می‌شود. هر چه سن بلوغ و یائسگی پایین‌تر باشد میزان ابتلاء به سرطان افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل امروزه سرطان سینه در خانم‌ها و سرطان پروستات در آقایان شیوع زیادی پیدا کرده است. و این دو شایع‌ترین سرطان‌ها در ایران هستند. عجیب نیست؟!


4. غذاهای آماده یا فست فودها: 

نیترات و نیتریت سدیم به عنوان نگهدارنده سوسیس و کالباس مواد سرطان‌زایی هستند که وجود آنها در مواد غذایی تهدید کننده سلامت انسان‌هاست و مطالعات زیادی اثر سرطان‌زایی ترکیبات حاصل نیترات و نیتریت را در حیوانات آزمایشگاهی و حتی انسان‌ها به اثبات رسانده است بسیاری از نیتروز آمین‌ها اختصاصاً در اندام‌های خاص در ایجاد تومورهای بدخیم مؤثرند و حتی بسیاری از این ترکیبات از جفت نیز عبور می‌کنند. مطالعات نشان داده است که احتمال ایجاد تومورهای مغزی در نوزادان مادرانی که طی دوران بارداری هفته‌ای یک بار یا بیشتر هات‌داگ مصرف می‌کردند بیش از دو برابراست. 

همچنین بر اساس نتایج این مطالعات، کودکانی که در ماه بیش از 10 ساندویچ کالباس مصرف می‌کردند، 9 برابر بیشتر درمعرض خطر سرطان خون قرار داشتند.


5. میوه‌ها و محصولات تغییر زنتیکی داده شده:

آیا می‌دانستید اصل موز هسته‌دار هست و موز طبیعی و بدون دستکاری‌های ژنتیک موزی هسته‌دار می باشد و هنوز موزهای وحشی که در مناطق آفریقایی می‌روید، هنوز پر از هسته‌های ریز و درشت هستند.

موزهسته دار

موزهایی که ما می‌خوریم، از طریق شاخه‌های مادر تکثیر می‌شوند و نه از طریق هسته‌هایشان. بنابراین موز کاملا یک میوه نیست چون مهم‌ترین مشخصه میوه، تکثیر از طریق هسته‌هاست. هورمون‌های کشاورزی، می‌تواند باعث تغییر ترکیبات میوه شده و تعادل هورمونی بدن افراد را به هم بزند. وقتی میوه با کمک هورمون و یا گازهای خاص زودتر از حد طبیعی می‌رسد، حامل هورمون‌هایی است که می‌توانند سوخت و ساز بدن را تغییر داده و در جذب چربی‌ها مشکل به وجود آورند.

استفاده از واکس و موم برای نگهداری و براق کردن میوه‌ها کار معمولی در کشور شده که دلالان و میوه فروشان انجام می‌دهند و بعضاً چنان این مواد شیمیایی به میزان زیاد استفاده شده که می‌توان چرب بودن پوسته میوه را کاملاً لمس کرد که این مواد تأثیر مستقیم بر سرطان معده دارند و حداقل کار اینست که این میوه‌ها پوست کنده میل شوند نه با پوست. سایر دستکاری‌های زنتیک در میوه‌ها را در تصاویر زیر ببینید:

هندوانه تو زرد

هندوانه تو زرد

 هندوانه تو زرد


سیب تو سرخ

سیب تو سرخ


6. مواد آرایشی وارداتی: 

که وجود سرب فراوان در این مواد در آزمایشات متعدد به اثبات رسیده و با وجود ممانعت‌ها هنوز از راه قاچاق به وفور در کشور یافت می‌شود.


7. لوازم التحریر مدرسه: 

در این برنامه به بچه‌ها هم رحم نکرده‌اند و استفاده از مواد شیمیایی مضر و خطرناک در بسیاری از وسایل مدرسه و لوازم التحریرها دیده می‌شود.

برخی ظرف‌های تغذیه، کوله‌پشتی‌ها و حتی برخی کلاسورها و ... در آزمایشگاهی مستقل مورد آزمایش قرار داده و نشان داده که سطوح بالایی از موادی دارند که فعالیت غدد درون‌ریز بدن را مختل می‌کند. یکی از این مواد فتالیت است ماده‌ای که برای نرم کردن پلاستیک به کار برده می‌شود و این مطالعه بین فتالیت و نقص‌های مادرزادی، چاقی مفرط، آسم و نازایی،‌ ارتباطی پیدا کرده است. برخی از این مواد از سال 2008/1387 برای استفاده در اسباب‌بازی‌ها ممنوع شده‌اند. ولی در وسایل مدرسه همچنان استفاده می‌شوند.

و چند سال قبل بود که نوعی خودکار با مارکی خاص بدلیل داشتن مواد مضر در جوهرش که بعضی ویروس بیماری آنفولانزا عنوان کردند جمع آوری شد.


8. لامپ‌های کم مصرف:

که این حقه‌ای است که زیاد از آن نمی‌گذرد و مسئولان ما هم بدون هیچ تحقیقی روی این لامپ‌ها استفاده از آن را توصیه کردند و حتی برایش یارانه گذاردند و امروز گندش در آمده که این لامپ‌ها پشتش همان توطئه نسل کشی نژادی ماسونهاست واین سلاحی دیگر بود و ما نفهمیدیم.

و اخیراً رئیس اداره بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت طی گفتوگویی به صورت رسمی نسبت به ضایعات و عوارض شدید استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف (لامپ‌های فلورسنت فشرده یا CFL) هشدار داده و از احتمال نشت "اشعه ماورای بنفش" و بخار جیوه از این نوع لامپ‌ اعلام خطر کرده است.

خطر بسیار مهمی که این لامپ ها دارد احتمال نشت اشعه ماورا بنفش است که بسیار خطرناک است و بیماری‌های پوستی و چشمی و سرطان را برای افراد به دنبال دارد و تهدید دیگر مهم این لامپ‌ها استفاده از بخار جیوه است، جیوه یک فلز سنگین خطرناک است که نشت آن در محیط موجب بروز بیماری‌های عصبی می‌شودافرادی که در خانه و یا محل کارشان روزانه بیش از 8 ساعت در معرض نور لامپ‌های فلوروسنت قرار دارند، 5 برابر بیشتر از افرد دیگر دچار بیماری آب مروارید می‌شوند

نوری که از لامپ‌های فلورسنت فشرده منتشر می‌شود، بسیار شبیه به نور خورشید در هنگام روز می‌باشد و می‌توانند روی تولید هورمون ملاتونین در بدن انسان تأثیر منفی داشته باشد. ملاتونین از بدن انسان در برابر برخی از انواع سرطان‌ها مانند سرطان پروستات و سینه محافظت می‌کند.

از حدود ده سال پیش دانشمندان به وجود ارتباط بین قرار گرفتن در معرض نورهای مصنوعی در هنگام شب و ابتلا به سرطان سینه پی برده بودند. دقیقا به همین دلیل است که کارمندانی که به طور شیفتی کار می‌کنند و مجبورند در طول شب کارکنند، بیش‌تر از دیگران به این بیماری‌ها دچار می‌شوند این لامپ‌ها به قدری خطرناکند که توصیه شده پس از شکسته شدن این لامپ‌ها در کمتر از 15 دقیقه اتاق را ترک  کنید. 

به افرادی که آلرژی دارند نیز توصیه می‌شود، از دست زدن به این مواد جدا خودداری کنند. تکه‌های شکسته شده را با جاروبرقی جمع نکنید، زیرا باعث پراکنده شدن این مواد در سراسر خانه شده و بقیه نقاط را نیز آلوده می‌کند. این مواد باید با جارو دستی و به آرامی جمع آوری شوند و آنها را پس از جمع آوری در کیسه‌ای محکم قرار دهید. و تحویل مراکز بهداشتی دهید تا با زباله‌های بیمارستانی معدوم شوند.

و هزاران مواد دیگر که به ظاهر هم را هم برای ما مفید و بسیار لازم برای بدن جا انداخته‌اند. یکی از آنها فلوراید است که در خمیر دندان‌ها به بدن ما وارد می‌کنند. می‌دانید مضرات و تاثیرات فلوراید چیست؟

کلر که در آب آشامیدنی ما وارد می‌کنند می‌دانید برای چیست و بر اساس چه علمی این کار سالها ست انجام می شود؟ 

یادم است دبیرستان در کتاب‌هایمان یک ستون در جدول تناوبی یا همون جدول مندلیف بود که به اون ستون هالوژن‌ها می‌گفتند یا ستون عناصر سمی (یا گازهای سمّی) این عناصر سمّی عبارت بودند از: فلور، کلر، برم، ید چطور شد که این عناصر سمی را حالا به خورد ما می‌دهند را نمی‌دانم.

تحقیق در مورد فلوراید خمیر دندان و کلر را به خودتان وا می‌گذارم. سری به سایت دکتر راورزاده بزنید.

منتظر نظرات و راهنمایتون هستم . یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۱
BZ313

نظرات  (۲)

سلام و خسته نباشید.
ممنون از اطلاع رسانیتون و خدمتی که به این کشور میکنید،امید وارم امام زمام (ع)از شما سربازن جنگ نرم که جنگ کبیره نامیده میشه راضی باشند.
اگه کانال تلگرامی هم دارید لطفا ذکر کنید.
پدر سوخته از حیوان بد تر هستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی